Shop Mobile More Submit  Join Login
Attack on Titan by Potatobuns Attack on Titan by Potatobuns
A parody re-design of the advertising poster for Attack on Titan XD. I noticed that many times, the faces of the actual people in the series look a LOT scarier than the titans themselves @__@. Some of the titans are actually quite kawaii, but goodness, the facial expressions that some of the characters make can freak me out! 
Add a Comment:
 
:iconkawaiiwolf1303:
KawaiiWolf1303 Featured By Owner Jan 15, 2016  New Deviant Student Traditional Artist
but what if we're the titans?! *Illuminati music*
Reply
:iconjoebobtheasian:
JoeBobTheAsian Featured By Owner 2 days ago  Hobbyist Traditional Artist
*INTENSITY INTENSIFIES*
Reply
:iconlegendaryeon:
LegendaryEon Featured By Owner Jan 7, 2016  Professional Artist
Ha! The small Titans being a bunch of terrified crybabies... Now they know how the humans feel! I love the mini Colossal Titan, he's all like "MAMA!!!" And who's the Titan that fell over behind him?
Reply
:iconbokukokhmer:
Bokukokhmer Featured By Owner Jan 6, 2016  Hobbyist Writer
Reverse roles xD
Reply
:iconangelwithaknife123:
angelwithaknife123 Featured By Owner Dec 7, 2015  New Deviant
Karma is a bitch.
Reply
:iconendergirlwithfred12:
endergirlwithfred12 Featured By Owner Nov 30, 2015  Hobbyist Digital Artist
lol
Reply
:iconakisamenosoelu:
AkisameNoSoelu Featured By Owner Nov 17, 2015
Karma
Reply
:iconsonic2099thehedgehog:
Sonic2099TheHedgehog Featured By Owner Nov 9, 2015
Hey! the Titans Began with it, so i Say KILL THOSE GOD DAMN TITANS!!!!!
Reply
:iconwentz-is-whack-2001:
wentz-is-whack-2001 Featured By Owner Nov 9, 2015  Student General Artist
this is the best thing ive seen in awhile lol i love it
Reply
:iconanimaljam08:
Animaljam08 Featured By Owner Nov 4, 2015  Hobbyist Digital Artist
AHAHAHA
Reply
:iconshadowstepper37:
Shadowstepper37 Featured By Owner Nov 2, 2015  Hobbyist General Artist
The bearded titans just like: Aww Heeeeeelll No
Reply
:iconrainbowdash262:
RainbowDash262 Featured By Owner Nov 1, 2015  Hobbyist Digital Artist
lel the titans face be like D: aAhhh helll meeehhh XD
Reply
:iconkurokotategami:
KurokoTategami Featured By Owner Oct 21, 2015
It's a reminder to the Titans that the Survey Cops are gonna get them! XD
Reply
:iconsci-fiman2xxx:
Sci-fiman2xxx Featured By Owner Oct 19, 2015
Looks like these predators have become prey.
Reply
:iconwhamelie:
whamelie Featured By Owner Oct 18, 2015
It's.         ADORABLE!!!!!!
Reply
:icondarknessbrighten:
DarknessBrighten Featured By Owner Oct 21, 2015  Hobbyist Artist
AGREED OMGSpaz attack llama cancan Kawaii Bonnie Cute Chat Icon OMG 
Reply
:iconlegendarycanada:
LegendaryCanada Featured By Owner Oct 10, 2015  Hobbyist Digital Artist
XDD
Reply
:iconescurotia:
Escurotia Featured By Owner Sep 25, 2015  Hobbyist Digital Artist
What the  . . .
That's a nice twist XD
Reply
:iconkurapika-kurta9:
Kurapika-Kurta9 Featured By Owner Sep 23, 2015
I saw this art of yours at the convention I was at recently this makes me laugh everytime I love it so much
Reply
:iconjadecelinecruz:
JadeCelineCruz Featured By Owner Sep 20, 2015  Student Artist
Awsome sauce
Reply
:iconeeveeninjaart:
Eeveeninjaart Featured By Owner Sep 4, 2015  Student General Artist
Titankind received a grim reminder....
Reply
:iconcookie-random:
Cookie-random Featured By Owner Sep 3, 2015  Student Filmographer
OMG Llama Emoji-17 (Sweating) [V1] 

MY LIFE IS CHANGED FOREVERLlama Emoji-06 (Depress) [V1] 
Reply
:iconexcalibursonic321:
excalibursonic321 Featured By Owner Aug 22, 2015  Hobbyist
Is this supposed to be attack on Titan in reverse
Reply
:iconpokebreeder25:
Pokebreeder25 Featured By Owner Aug 11, 2015  Student Traditional Artist
the only think about the titans that scaries me are the faces some of the are very creepy
Reply
:iconjojophelps1010:
JoJoPhelps1010 Featured By Owner Aug 10, 2015
Levi: -peeks over wall- This town is filthy...
Titans: HE HAS COME TO CLEAN OUR CITY!!!!! EVERYONE RUN!!!!!
Reply
:iconstarstreakprime:
StarStreakPrime Featured By Owner Jul 28, 2015  Hobbyist Traditional Artist
XD YES
Reply
:iconsilvaaquakitteh:
SilvaAquaKitteh Featured By Owner Jul 23, 2015  Hobbyist Digital Artist
and the armoured titan pissed himself.
Reply
:icongabikittywolfshadow:
gabikittywolfshadow Featured By Owner Jul 21, 2015  Student Traditional Artist
OMG LOL
XD
Reply
:iconmoronicpaladin:
MoronicPaladin Featured By Owner Jul 5, 2015  Hobbyist Artist
I noticed that today...Mostly with Eren and Mikasa...It's the eyes...
Reply
:iconthekittcatt:
TheKittCatt Featured By Owner Jul 3, 2015  Student Artist
They are not titans anymore
Reply
:iconmikeschimdt:
Mikeschimdt Featured By Owner Jun 30, 2015
Eren: RUN TITANS RUN!
Reply
:iconaar1111:
AAR1111 Featured By Owner Jun 28, 2015
It makes alot more sense this way.
Reply
:iconmikeschimdt:
Mikeschimdt Featured By Owner Jun 27, 2015
XD
Reply
:iconh1ghr1s3l0v3r:
H1ghr1s3l0v3r Featured By Owner Jun 18, 2015  Student General Artist
PLOT TWIST!

Seriously, this parody is damn clever. Attack on Titan has a lot of mature content, but its plot and the characters make it awesome nonetheless.
This picture has just brightened my day. GJ ;)
Reply
:iconsonicfanalina:
SonicFanAlina Featured By Owner Jun 5, 2015  Student Digital Artist
Why it so pretty funny? :D
Reply
:iconmystiquegoddess:
MystiqueGoddess Featured By Owner Jun 2, 2015  Hobbyist General Artist
Haha love this parody!
Reply
:iconi-was-1-9-8-7:
I-WAS-1-9-8-7 Featured By Owner May 31, 2015  Hobbyist Digital Artist
Sylveon-of-Melody 

Check out this!
Reply
:iconsylveon-of-melody:
Sylveon-of-Melody Featured By Owner May 31, 2015  Hobbyist General Artist
PPFFFFFFFFFFF- XD
Reply
:iconi-was-1-9-8-7:
I-WAS-1-9-8-7 Featured By Owner May 31, 2015  Hobbyist Digital Artist
Well its kinda true that there facial expressions are scarier than the titans them selfs
Reply
:iconsylveon-of-melody:
Sylveon-of-Melody Featured By Owner May 31, 2015  Hobbyist General Artist
Yeah, that's true.

{{But still! This picture- <Dies>}}
Reply
:iconmidnightsun100:
midnightsun100 Featured By Owner May 31, 2015  Hobbyist Photographer
Lol
Reply
:iconnoonefincares:
noonefincares Featured By Owner May 31, 2015
 this is fucking hilarious!! 
Reply
:iconshadowfiresean:
shadowfiresean Featured By Owner May 31, 2015
The wall wasn't built to keep the Titans out, it was built to keep us in!!!
Reply
:icondrawn-with-passion:
Drawn-with-Passion Featured By Owner May 30, 2015  Student General Artist
So dang true omg!
Reply
:iconsbesseau:
SBesseau Featured By Owner May 30, 2015
😂
Reply
:iconalexfr36:
alexfr36 Featured By Owner May 30, 2015
OMG ! Save the chibi titans !!
Lol, nice art ^^
Reply
:icondontlookatme2:
dontlookatme2 Featured By Owner May 29, 2015
I'm crying.
Reply
:iconmixitpixit:
MixItPixIt Featured By Owner May 28, 2015  Hobbyist Digital Artist
Erbrows be like umma eat these bitches
Reply
:iconsonamy-666:
sonamy-666 Featured By Owner May 25, 2015  Hobbyist Digital Artist
Nice use of roll reversal, although personally, cute is not a word I'd use to discribe the Titans, but they do look goofy as all hell.
Reply
:iconpsycoaces21:
psycoaces21 Featured By Owner May 23, 2015  Hobbyist General Artist
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA So funny and well funny kudos to ur art i love it
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 12, 2014
Image Size
276 KB
Resolution
517×799
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
36,861 (1 today)
Favourites
3,020 (who?)
Comments
395
Downloads
89
×